Benvenuti à i nostri siti web!

Wellson Machinery Rafforza a Cuscenza di u Personale di a Sicurezza di u focu da l'esercitazioni di u focu

about

Per rinfurzà ancu a cuscenza di u focu di l'impiegati, migliurà a capacità di affruntà l'emergenze è u cummattimentu attuale in modu rapidu, efficiente, scientificu è ordinatu in casu d'incendiu, è minimizzà e vittime è e perdite di pruprietà.À 13:40 pm u 1 di lugliu, a cumpagnia hà urganizatu una furmazione di cunniscenza di sicurezza di u focu è esercitazioni di lotta di u focu in a sala di cunferenza.
Più di 20 persone anu assistitu à l'uffiziu di u direttore generale, u persunale di l'uffiziu, i direttori di diversi dipartimenti di l'attellu è i rapprisentanti di l'impiegati per participà à a furmazione di u focu è à l'esercitu.

Per assicurà a qualità di a furmazione è di l'esercitazioni per ottene i risultati previsti, questu avvenimentu hà invitatu in particulare u Coach Lin da l'agenzia d'educazione di sicurezza è di prutezzione di u focu per dà una lezione di cunsigliu.

Cumminatu cù certi casi di focu maiò in Cina in l'ultimi anni è e sceni scioccanti in a scena, u coach hà focu annantu à spiegà cumu cuntrollà è eliminà i potenziali periculi di sicurezza, cumu signalà currettamente l'allarmi di focu, cumu luttà i incendi iniziali, è cumu scappà. currettamente.

"Lezioni di sangue" avvirtenu l'impiegati à attribuisce una grande impurtanza à a sicurità di u focu, è educa l'impiegati à spegne l'energia, u gasu è l'altri equipaghji quandu ùn ci hè nimu in l'unità è a famiglia, verificate regularmente e instalazioni di u focu, è pigliate l'iniziativa di fà. un bonu travagliu di salvezza di u focu in l'unità è a famiglia.

about

about

Dopu à a furmazione, a cumpagnia "colpisce mentre u ferru hè caldu" è cunduce u focu d'urgenza à a porta di l'attellu.I sughjetti di drill includenu l'usu qualificatu di diversi estintori.
Drills cum'è l'equipaggiu anti-combattimentu è simulazione di u focu-fighting.At u situ di drill, i participanti anu pussutu risponde rapidamente à l'allarmi di u focu, participà in modu calmu è efficace à l'operazione di evacuazione è di u focu, ottinutu u scopu di l'esercitazioni di u focu, è pusonu un solidu. fundazione per un travagliu di risposta d'emergenza efficiente è ordinatu in u futuru.

about

about


Tempu di Postu: Mar-12-2022